loading...
بیرصدا.دانلود اهنگ,دانلود ترانه,سایت دانلود اهنگ
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 458 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

 

Sir1

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیروان خسروی با نام دوست دارم زندگی رو

ترانه و ملودی: زانیار خسروی – تنظیم: سیروان خسروی

————————————————————————————

متن دانلود آهنگ زیبای دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی

یه صبح دیگه یه صدایی توی گوشم میگه

ثانیه های تو داره میره

امروزو زندگی کن فردا دیگه دیره

نمنم بارون میزنه به کوچه و خیابون

یکی میخنده و یکی غمگینه

زندگی اینه همه قشنگیش همینه

خورشید ونور و ابرای دورو

هر چی که توی زمینو آسمونه

رها کن دیروزو زندگی کن امروزو

هر روز یه زندگی دوبارست یه شروع جدیده

دوس دارم زندگی رو دوس دارم زندگی رو

خوب یا بد اگه آسون و سخت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir ghame در تاریخ 1392/03/06 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی توپه مرسی
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه جور اهنگی بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 1,140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,702
  • بازدید ماه : 8,366
  • بازدید سال : 63,289
  • بازدید کلی : 1,225,340
  • کدهای اختصاصی