loading...
بیرصدا.دانلود اهنگ,دانلود ترانه,سایت دانلود اهنگ
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 242 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ترانه : علی ایلیا

آهنگ : علی زیبایی (تکتا)

تنظیم : علی ضیاء

تهیه شده درکمپانی مزو

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو :

راه تو سد نمیکنم ، نمیگم از اینجا نرو

فقط یه کم غریبه شو ، این همه آشنا نرو

هر کاری کردم عشق من عادت نشه آخر نشد

هر چی زمان بیشتر گذشت بدتر شد و بهتر نشد

به تو رسیدن واسه من اگر چه خیلی ساده بود

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

نمیدونم که چی میخوان این آدما از جون من

حالا که من دورم ازت همه شبیه تو شدن

هر کسی به جای تو بود قلب منو نمی سوزوند

به جای من هرکسی بود یه لحظه همرات نمی موند

به تو رسیدن واسه من اگر چه خیلی ساده بود

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

دانلود آهنگ :

MP3 128  MP3 320

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط persiadomain.ir در تاریخ 1393/02/05 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی دارید فقط یک دامنه رند کم دارید
همیشه انتخاب یک دامنه برای افرادی که در دنیای وب هستند کار دشواری است, خصوصا که اکثرا نام دامنه دلخواه شما ثبت شده باشد، انتخاب صحیح نام دامنه برای تجارت شما در اینترنت حیاتیست , یک انتخاب اشتباه و یک نام دامنه‌ بد می تواند تاثیرات منفی زیادی در تجارت آنلاین شما بگذارد , یک دامنه خوب اصولا باید کوتاه , ساده در به حافظه سپردن و در عین حال نشان دهنده‌ برند شما باشد
پرشیا دومین با اضافه کردن روزانه 10 دامنه در روز بهترین و رندترین دامنه ها را در اختیار شما میگذارد تا با یک دامنه رند، بازدید و درآمد وبلاگ خود را با اتصال دامنه به وبلاگتان بیشتر کنید

درخدمتیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه جور اهنگی بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 917
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 55,217
  • بازدید کلی : 1,217,268
  • کدهای اختصاصی